fuck off and die

Innan ni börjar läsa detta vill jag varna er, för det här inlägget kommer innehålla klagomål. Klagomål på staden jag bor i, men speciellt folket som bor här. Är så trött på falska människor som inte har något bättre för sig än att prata skit och sprida ut massa saker. Orkar inte med folk som är tvungna att förpesta andras liv för att göra deras egna liv lite intressantare. Orkar inte med sånt. Sånt gör mig irriterad, ledsen och frustrerad. Jag vill byta stad. Uppsala, skärpning för fan! Folk tröttnar.
 
Tumblr_m3p6bb7obf1rtogt9o1_500_large
 

Kommentarer
Postat av: towe

puss <3

Svar: <3
Agnes Pettersson

2012-07-02 @ 23:48:20
Postat av: Anna

Jaa, du... Håller med dig en del, även fastän jag inte bor i Uppsala.

Svar: jaaa, blir så otroligt irriterad på folk som bara snackar massa skit! men det är väl så i de flesta städer tyvärr ..
Agnes Pettersson

2012-07-13 @ 14:55:47
URL: http://liteomanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0