Du är den enda jag vill ha i hela världen. För det är du.

Idag åkte jag och familjen som sagt till farmor och farfar. Där bjöds det på mat, skratt och bad. Kom hem därifrån vid åtta-tiden och då kom michelle över hit för lite tv-spel, te och prat. Hon åkte väl hem för ca en halvtimme sen. Då gjorde jag iordning mig för natten och nu har jag precis krypit ner i sängen, som just nu är alldeles för varm. Känner på mig att detta kommer bli en jobbig natt med tanke på hur förjävla varmt det är i mitt rum, och inte fan kan jag öppna upp fönstret heller för då blir jag invaderad av myggor. Ska jag dö inatt så svettas jag nog hellre ihjäl än blir uppäten av myggor. Eller kanske inte! Men eftersom jag inte har något bättre att skriva så säger jag godnatt och tipsar er om ett asbra band: the jezabels. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0