Dag 4. Typ av killar jag faller för

Jag kan väl inte direkt säga att det är ett visst utseende jag faller för. Utseende för mig är inte jätteviktigt. Om en kille är snäll och omtänksam och så blir hans utseende enligt mig också snyggt. Lika som om han skulle vara otrevlig så skulle hans utseende sjunka. Men killar som jag faller för. Jag har väl inte fallit för så många än så det är väl lite svårt att säga. Men att dom ska vara snälla, omtänksamma, roliga är några saker. En bonus skulle också vara ifall de kommer bra överens med mina vänner och familj. Skulle vara så jobbigt annars. HAHA. En grej som jag ba tycker är sådär lite sexigt är när killar röker. Jag vet inte varför och jag vet att det säkert låter töntigt, men det tycker jag är sexigt. Fast inte för att det är ett plus ifall de röker, för det spelar enligt mig ingen som helst roll, HAHA. Men ja, en kille för mig skulle vara snäll och rolig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0