Dag 1. En bild på mig + 10 fakta

 
• Jag bor utanför uppsala i en håla som heter Börje.
• Jag har alldeles för lätt att lita på människor.
• Jag har väldigt lätt att bli osäker i mig själv.
• Jag har vädligt kort stubin och blir därför väldigt lätt väldigt arg.
• Jag fyller år om tre dagar.
• Jag är en riktigt godis&fika-gris, köper sånt för flera hundra i månaden.
• Jag går på sommarskola eftersom jag fick underkännt i matte.
• Jag var på peace and love i somras och har både dåliga och jättejättebra minnen därifrån
• Jag skulle gärna ha någon i mitt liv just nu som fick mig att känna mig lite extra speciell, och lite extra bra. 
• På senaste tiden har jag lärt mig att bara lägga ner tid på sånt som får mig att må bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0