Breathing in snowflakes

Jag vill tipsa er läsare om en olja som är jättebra för håret - Moroccanoil. Köpte den sist jag var och klippte mig. Den sjunker in i håret och gör det mindre frissigt, ger det lite mer glans och håret blir mycket mjukare. Jag tar oftast tre pump när håret är blött och ett pump när det är torrt, men sen är det ju olika beroende på hur tjockt hår man har osv. Just den här är light och passar därför bra till våra nordiska hår. Den kostar runt 339 riksdaler och finns nog att köpa på de flesta frisörsalonger. Jag köpte min på hårkonstnärerna. Rekommenderar den verkligen till er som har hår som slits ganska lätt, det är värt pengarna! 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Puss, älskar dig med<3

Svar: <3
Agnes Pettersson

2012-07-31 @ 17:29:21
URL: http://fredrikssonmaria.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0