You're my river running high, run deep run wild

pluggcola ♥



måndag då. och jag längtar redan till helgen. men dagen har varit väldigt skoj men alldeles för lång. förstår min verkligen inte på den som gjorde schemat och gjorde så att vi går halv nio till fem EN MÅNDAG. helt galet. annars då? blev dödad på killer, jävla skit också. hade en typ föreläsning med en tant som kan ha varit bland det segaste jag sett gå i ett par skor. nu sitter jag här och dricker pluggcola. dock är den snart slut och jag har inte ens börjat plugga än. bra agnes, bra. och i veckan är det språkvecka. kan vara det ord jag hatar mest (just nu).
men okej, ha en fin kväll. det ska jag också ha, tillsammans med tyskaboken...
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0