When you love someone, but it goes to waste. Could it be worse?

mina armar är darriga. min rumpa gör ont. min panna är svettig. min mage värker.
och vad har jag gjort då kanske ni undrar? jo, jag har åkt bob efter skoter. och fyfan va kul det var. och fyfan va jobbigt det var. japp, kalla mig gärna tjockis men jag blev trött. när man glider av hela tiden och får springa ungefär tio meter för att hoppa på igen, och med den usla kondition som jag har så är det kanske inte en jättebra kombo - att springa med tunga, blöta vinterkläder. nu sitter jag här, fortfarande anfådd, och luktar skoter. kanske ska stanna till torsdag istället. men vi får se hur det blir. ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på.
men nu ska jag kolla på film,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0