When you call my name, it's like a little Prayer

idag har varit en seg och alldeles lagom hurtig dag.
sov till klockan elva, käkade tacos till frulle och segade fram till klockan närmade sig två. då bylta vi på oss och gick ut i snön. åkte lite pulka, hade lite snöbollskrig, brottades lite, försökte gå upp i brygga (resultatet = ajajaj), och åkt skoter. och fy fan va kul det är att åka skoter. nog för att jag är hälften rädd och hälften exalterad. kussen brassar på utav helvete och det går fort som fan. men det roliga överväger verkligen det läskiga, och jag skulle lätt kunna flytta till norrland bara för att åka skoter. för ska jag vara ärlig tycker jag att det är jäkligt töntigt om man har skoter och inte bor i norrland (inget illa menat om det är någon som känner sig träffad), skotrar hör liksom inte hemma i t ex uppsala. nej, skotrar ska vara i norrland. punkt slut. nu sitter jag iallafall här med blött hår efter en härlig dusch och väntar på att de andra ska komma in. ska nog slå på tvn lite och se om det finns nått intressant där, hehe..
aja, ni får ha det så bra,
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0