I’ll pick up these broken pieces ’til I’m bleeding If that’ll make it right

jahapp.
då var man tillbaka i uppsala då. skönt men ändå jäkligt tråkigt. saknar ju mina fina kusiner redan ♥
iallafall så låg jag som en klubbad säl idag på bussen på väg hem. för efter en natt med ca tre timmars sömn är man rätt så trött. natten bjöd iallafall på många skratt, cola och mys. dog när vi såg en transa på chat roulette, dog när julia lekte gravid och dog åt videoklippen som är i slutet av inlägget. vet inte om det har att göra med att klockan var mycket och vi var trötta, eller om det verkligen var roligt. dock började jag ju gapskratta nyss när jag kollade på dom, så jag antar att de verkligen är roliga.
imorgon ska jag troligen träffa hanna, ska bli så kul så kul och så mysigt så mysigt. får se vad vi hitt på. nått ska vi väl kunna knåpa ihop.
nu ska jag chilla med livet (som så många andra kvällar det här lovet),
pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0