i´m walking on sunshine

Tumblr_lvx0afqrev1qzekdio1_500_large

jag är på bra humör idag. borde inte vara det med tanke på historiauppsatsen som bara ligger och väntar och insatsen på matten idag. men jag är glad. jag har fina vänner som gör mig på gott humör, jag har mina favoritmjuckisbyxor på mig och jag lyssnar på bra musik. och imorgon ska jag träffa min fina bästis hanna och det kan inte bli annat än bra. innan jag får träffa henne måste jag dock göra ett tre timmar långt test-nationella i svenska (vadå test-nationella? var inte nian test nog? jävla dryga lärare) och gå på utvecklingssamtal. fan, jag hatar utvecklingssamtal. alltid så sjukt stelt. men sen, efter det, då får jag träffa min fina vän. kommer bli mycket prat, och det är alltid lika mys.
nu är det plugg och labyrint gäller.
harebrahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0