”Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa”

jahapp.
då var vi här igen då. sista dagen på lovet. och den här dagen kommer vara segare än segast. skulle egentligen till stan och träffa hanna, men förkylningen och huvudvärken höll mig hemma. vill inte bli sjukare. slöar just för tillfället i soffan tillsammans med min bror. kollar på the pacifik & kikar på kläder på nelly.com, ganska nice faktiskt. och en till grej jag gör - skrattar åt med en jätterolig, jättegullig, jättecharmig osv tjej på youtube (klicka här), hon har förgyllt min dag. älskade vän. okej, nog om henne. ska ta en promenad om ett tag. det är så behövligt så det nästan är skrämmande. under det här lovet har jag säckat ihop som sjutton. så en promenad blir det. antingen ute i friska luften, eller hemma på crosstrainern. okej, jag ser nu att det här inlägget kan vara det tråkigaste som någonsin skrivits. men ibland blir det så, och just nu så har jag inte så mycket att skriva om.
men ni får ha en bra dag,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0