this love stuff is a motherfucker


blev ett avsnitt sex and the city för mycket och alldeles för lite plugg den här kvällen. men jag mår bra ändå. trots att det förmodligen kommer gå sämst på tyskaprovet imorgon. jag är glad. trött och glad. efter imorgon har vi inte så mycket plugg kvar om jag minns rätt. tack gode gud så skönt. och juste, jag funderade på en frågestund. men sen tänkte jag efter. och sist jag hade en frågestund så blev ju resultatet frågor kanske inte riktigt som man tänkt sig. men eftersom statistiken har höjts en del sen dess kanske det är dags för ett nytt försök. eller va tycker ni?
nu ska jag iallafall sova.
hoppas ni får en fin sömn,
puss&godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa! frågestund! :D hihi

2012-01-31 @ 19:06:57
Postat av: frida

ha frågestund pittis!

2012-01-31 @ 19:34:52
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0