ta min hand och släpp inte taget

fredag igen då.
klarade mig hyfsat bra ifrån fredag den trettondes förbannelse.
efter skolan åkte jag och ingrid till gränby c, sa att jag gick fult så att en kvinna råkade höra och utbrast "jag tycker du går fint, du behöver inte oroa dig" och gav mig en klapp i ryggen. lite random men också väldigt trevligt. drack varsinn himelsk smoothie och vips hamnade vi inne på claes ohlson i varsinn massage-stol. ganska nice. köpte med oss massa konstig frukt, och åkte hem till maria. blev en myskväll med brudarna, frukt spel och nötter. bra start på en bra helg. nu sitter jag här på min mysiga säng, lyssnar på mysiga laleh och bara njuter av känslan att jag har två sovmornar framför mig. gud vad jag ska sova. oj vilken bra känsla. okej, jag avslutar detta korta inlägg med en bild på dagens klädsel, och en pussbild.
så puss & godnatt
tröja - h&m
halsband - gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0