So I don't look back Still I'm dying with every step I take


tisdag.
och tre dagar kvar till helg.
idag har varit en bra dag bortsett från att mina fucking läppar har svidit som fan hela dagen (det är en sån årstid - onda läppar och elektriskt hår). efter skolan blev det en fika med mina fina vänner soe och moe. och nu sitter jag här. med plugg som jag skjutit upp. sur på mig själv för att jag är lat och trött på skolan. men jag antar att man endast kan skylla sånt på sig själv. eller iallafall det första. men vafan. jag ska inte klaga egentligen. jag ska väl vara glad att jag lever. och fira det med lite historia-uppsats och matte-plugg. jippiiiii !
harebrahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0