Om vi inte vaknar upp ur drömmen För bara döda fiskar går med strömmen

läste just en grej på facebook som fick mig att inse att världen är orättvis.

från det ena till det andra.
dagen har varit helt okej bra, kall och tråkig. halkade på väg till ica och drog med mig sara på vägen ner. resulterade i mycket skratt och en röd hand. ingrid och jag köpte fika på ica (ica-fika) och satte oss i skolan och deppade sönder över det som just nu förstör mitt liv - naturkunskaps-uppsatsen (fucking firi). imorgon är det iallafall fredag. så jävla skönt att jag skulle skrika högt. ska inte tänka ett dugg på skolan på hela helgen, behöver en paus. har lite halvdanna planer inför helgen så det här kan nog blir skoj. men just nu sitter jag med kapten röd på högsta volym, en kopp med äckligt blaskigt kaffe och en uppsats. men okej, hoppas eran torsdagkväll är bättre än mig (om inte - stackars er!)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0