never let me go

blev en mysig dag med fina vännen.
blev en storfika på stan, en hyrfilm på statoil, och lite godis på ica. filmen var en besvikelse men ändå lite bra ändå.
kvällen slutade med några avsnitt av sex and the city, popcorn och juice. nu sitter jag här, i pappas tröja och väntar på att klockan ska bli sju. då kommer nämligen några tjejor som jag saknar väldigt mycket - sara, maria & moa. ska bli så kul så kul. blir det klassiska med icapizza och prat. inte alls fel faktiskt. men innan det ska jag hinna duscha, fixa mig, och lite annat smått och gott. dock så har jag väldigt bra med tid så det är luuunch vettu,
men okej. det här inlägget suger.
hejdå

Kommentarer
Postat av: marfre

see you soon, babe!

2012-01-07 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0