låt det va som i en film

Måndag.
Ganska nice dag ändå trots den dryga måndags-försovningen.
åkte skridskor på idrotten. kändes så sjukt skönt att jag inte var den enda som verkligen kände sig om bambie på hal is. hand i hand, bokstavligt, staplade jag och maria fram på isen. skulle egentligen slutat fem idag, men av någon anledning var samhällskunskapen inställd. inte helt fel. så det blev en fika på stan med maria. efter ett tag kom även sara dit också. fikan bjöd på mycket skratt och mys (som alltid♥). nu sitter jag här med matte som ska räknas och en uppsats som ska skrivas. bra att jag är så jävla skoltrött också. men det bästa är väl egentligen att sätta igång på en gång. men först - chillaxa med te.
och idag langar jag även upp två bilder (vet egentligen inte varför eftersom jag har en extrem ful-dag idag)
harebrahej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0