Kortsammanfattning

härmar min fina vän fisen och gör en kortfattad sammanfattning av förra året:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? -  ne
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej
4. Dog någon som stod dig nära? - nej
5. Vilka länder besökte du? - inget om man inte räknar med åland (som jag inte ens gick i land på, hehe)
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? tråkigt svar men jag vet faktiskt inte
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - då vi hade klassfesterna med 9c ♥
8. Vad var din största framgång 2011? - köpte friskiskort (haha)
9. Största misstaget? -  åka till skansen dagen efter en klassfest (no good)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - en dryg förkylning som jag fortfarande drass med
11. Bästa köpet? - friskiskortet
12. Vad spenderade du mest pengar på? - fika  & kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - mina fina vänner 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? - Home av Edward Sharpe and the Magnetic Zeros
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Tagit vara på saker mer, t ex tiden med underbara 9c
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Fikat, haha
18. Hur tillbringar du julen? - Med min fina släkt
19. Blev du kär i år? - njee, kär & kär
20. Favoritprogram på TV? - Sex and the city,
21. Bästa boken du läste i år? - Sandor/Ida
22. Största musikaliska upptäckten? - Mumford and sons, (Tack Fisen)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - en tröja 
25. Något du önskade dig men inte fick? - ett shampoo och balsam, haha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - Släkten kom hem till oss och firade
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Finns det väl alltid, men kanske någon som får en att känna sig sådär extra speciell hade väl inte varit helt fel.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? - Enkel
29. Vad fick dig att må bra? - Mina nära och kära
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Ett tag - Ulrik Munther
31. Vem saknade du? - Michelle 
32. Den Dom bästa nya personerna du träffade? - Lisa Mattsson, Ingrid Joelsson & Sara Pavasson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0