kärlek vid sista ögonkastet

har tänkt på en grej. det är ganska ironiskt att jag säger att skolan tar kål på mig. för när jag har mycket i skolan, betyder det att jag pluggar järnet? nej. det betyder att jag sitter hemma, klagar och tycker synd om mig för att jag har så sjukt mycket, och spelar tetris. så inte fan borde skolan ta kål på mig egentligen. men jo, så är det. skolan tar kål på mig. kastar iallafall in handduken för dagen nu. är sjukt trött av noll anledningar. imorgon blir det gym efter skolan. ska bli sjukt skönt. ska köra slut på mig själv. men nu ska jag som sagt sova. ska bli sjukt skönt. så godnatt på er allihopa !
puss

Tumblr_lxxczpn8am1qaopfko1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0