jag har inget mer än mina tankar

jahapp.
sitter här framför köksbordet och käkar pepparkakor och dricker kaffe. inte helt fel. hade kunnat vara helt fantastiskt. men jag är på dåligt humör. min dator är sönder, eller den är död för den vägrar starta och alla mina skolgrejer är på datorn ! puckot inom mig orkade inte spara på hemkatalogen (där man kan spara grejer för att kunna öppna dem på vilken dator som helst), nej hon var för lat för att göra det så hon sparade allt på skrivbordet. och nu är datorjäveln trasig vilket betyder att den måste lämnas in vilket betyder att alla mina dokument kommer försvinna. och gud, om du nu finns där uppe någonstans: sluta jävlas med mig och hjälp mig istället. så för tillfället sitter jag vid mami och papis dator. och om ca en timme kommer jossan hit, ska bli så mysipys. blir väl en fika och prat. men okej, nu har jag inget mer att skriva.
så hejdå
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0