I'm right there if you get lonely

dör lite mer för varje gång.

bitterfittan här. blev sur när jag tänkte på hur mycket plugg jag faktiskt har (som jag aldrig tar tag i), blev sur när jag såg att det var jättegod mat här hemma och jag inte var ett dugg sugen, blev sur när jag upptäckte hur trött jag är. ja, just nu är ett sånt där tillfälle då man bara vill krypa ner under täcket och vänta tills sommaren är här. men inte fan kan man det. nej, då har man en uppsats som ska in på fredag och massa annat (tur att leonardo dicaprio finns och lyser upp min gråa tillvara just nu). kan inte lärare komunicera lite med varandra ? verkar inte så. nu ska jag försöka skriva på min fucking uppsats,
puss från bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0