Heaven can wait we're only watching the skies

Tumblr_lve6pl5pbt1r1ohc9o1_500_179951113_large

fredag.
och jag sov riktigt jäkla skönt inatt alltså. som en stock. älskar att vakna och känna att man verkligen har sovit. strax ska jag ta en dusch. jag ska duscha sådär varmt att det känns som att man ska dö. eller nej, men nästan så varmt ska jag duscha. sen ska jag träffa hanna. åh vad jag längtar! kom nyss på att sist vi träffades var på skolavslutningen = alldeles för längesen. kom även på en himla jobbig sak. om fem dagar börjar skolan. varför varför varföööör?! jag orkar inte. jag behöver längre lov. jag behöver mer vila. vi är ju för fan unga. vi har inte tid att sitta i en skolbänk fem av sju dagar i veckan. åååååh, jag vill inte tillbaka!!! jaja, får väl ta vara på sista tiden av lovet nu då. fast egentligen - tiden går fort när man har roligt. kanske ska ha riktigt jävla tråkigt nu de här sista fem dagarna? fast nää, jag ska ha kul! jag ska träffa min finaste vänner och leva livet i fem dagar. sen tar vi en paus ifrån livet och åker tillbaka till skolan.
men det är som sagt om fem dagar.
just nu - en het jävla dusch,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0