Give me wings so I can fly

igår var det myskväll som stod på schemat.
blev en supermysig spelkväll med många skratt. seriöst, vad vore jag utan er mina finaste brudar? ♥ kvällen hemma hos sara slutade med shutter island. strax efter ett begav jag och maria oss hem till maria igen. somnade väl någon gång närmare två. idag tog vi en promenad runt högarna, gjorde oss en god lunch bestående av pannkakor. och nu då? lyssnar på mysmusik, ska strax ta tag i mitt stökiga rum, deppar över att skolan börjar på onsdag. och juste, snart blir det läkarbesök för min del. förkylningen är värre än någonsin och jag är på botten. droppen kom när jag fick ont i öronen (IGEN!!!) så nu har mamma fått nog, snart blir det doktorn för min del. najs... okej, nu ska jag städa. ha det bäst! puss
we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0