för vi har varann, och det finns ingenting som vi inte kan

oj vilken bra dag.
att det var första skoldagen efter lovet märktes knappt. det var kul att träffa alla igen och lektionerna rullade på nästan som vanligt. efter skolan drog jag, inge och marfre ner på stan. blev en knallmörkblå tröja (som jag är osäker på) och en tubsjal rikare. naaajs. drog till favoritcafét (coffeehouse by george♥) och tog en mysfika, bestämde lite sådär halvspontant att dra på bio, och blev helt impade av en afrokille (så coool). begav oss till bion och såg på bion (såklart?) som var bra och konstig, och bra och spännande och bra och hemskt. men så om ni vill se en film som både är bra, konstig, spännande och hemsk så ska ni se Martha Marcy May Marlene. Efter filmen drog jag hem till Marfre, där jag fortfarande befinner mig. Och nu på kvällsningen (om man kan säga så) har vi ätit mat, kollat på biggest loser och chillat. och som maria uttryckte sig tidigare idag: det här är sista dagen i friheten. sista dagen och kvällen utan några läxor som ligger och trycker. fyfan. jag orkar verkligen inte skolan, och det har bara gått en dag. aja, nu ska vi göra situps (JARÅÅÅ) och sova.
hej och då och puss
(jaa, jag uppdaterar denna bild trots det faktum att jag verkligen ser ut
som en fem-årig liten ful bebis på den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0