Control yourself. Take only what you need from it.

den här dagen har gått ifrån att vara dryg som fan till ändå vara ganska hyfsad.
dock höll jag på allvar på att explodera när vi skulle ha test-nationella i engelska. otekniska och sjukt sega lärare var orsaken till det. nu sitter jag iallafall här hemma med den jävla miljöuppsatsen som förpestar mitt liv just nu. lika bra att bli klar så man kan sluta tänka på skiten. och juste, idag satt jag, lisa och sara och diskuterade vilka vi var i sex and the city. lisa och sara kom fram till att jag var mest lik samantha. vet inte riktigt hur man ska tolka det, om det är bra eller dåligt. men eftersom hon helt klart är den roligaste i sex and the city så antar jag att jag ska ta det som en komplimang. annars då? har det hänt något kul den här dagen? nej, inte mycket alltså. inte mycket alls faktiskt. så det här blir ett halvtråkigt inlägg men skitsamma.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0