2012

första inlägget 2012 då.
vill bara börja med att säga att jag tycker att nyår är väldigt överskattat osv.
och med det sagt vill jag berätta vilken mysig nyårsafton jag har haft. åt supergod mat, skrattade så jag hade ont i magen. kvart i tolv byltade vi på oss allt vi kunde för att gå ut och fira in det nya året (det är inte varmt här i norrland kan jag säga). blev rädd för raketsmällen så jag spillde ut dricka över mig själv, blev jagad av morbror (haha), pussade kusinvitamin. kvällen slutade någon gång vid halv fyra kanske då kussen frågade mig vad hon hette, och jag halvsovande hade mumlat "majsaaaan. ja, fråga inte ens. idag blir det nog en mest lung dag. fast okej, klockan är tjugo i två så halva dagen har väl typ gått.
nu skrev jullan att jag ska gå upp till hennes rum, och ta med tre glas. det vankas cola-party !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0