You were high, you were high when I was doomed And dying for with no light, with no light

Godkväller bloggen! Nu var det ett tag sedan jag skrev här och det har väl hänt en del. Har hunnit med lite halvspontana festligheter, träffat gamla vänner, pluggat, skrattat, fika med vänner, gråtit osv. Och även denna vecka har gått väldigt upp och ner när det gäller humöret. Kan vara hur glad som helst ena sekunden för att sen någon sekund senare sitta med gråten i halsen och tårar i ögonen. Imorgon är det äntligen fredag. Hade kunnat vara hur underbart som helst men med tanke på att jag för kvällen är utkickad från mitt eget hus och inte har någonstans att ta vägen känns det bara jäkligt surt. Men det blir som det blir helt enkelt. Nu ska jag ta en powernap. Hörs någon gång i framtiden. PUSS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0