She's just a girl and she's on fire

Halloj i stugan! Nu var det ett tag sedan jag skickade in här. Och vad har hänt sen sist då? Har kommit hem från junsele, trott att jag gått in i väggen, haft deep-talk på jalla jalla med en underbar vän och hållt muntligt tal inför hela klassen. Imorgon är det fredag och planerna ser ganska ljusa ut för tillfället. Ska bland annat umgås med en vän som smiter iväg till thailand i en månad om lite mer än en vecka. Nu ska jag gå och fixa iordning lite käk till mig och lillebror sen kommer resten av kvällen gå åt till att plugga matte (som kommer förstöra mitt jullov pga ett jävla F). Ha't bra! Ciaooo 
saknar dessa två, ganska enormt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0