Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig även om det är försent att älska dig

Tumblr_mfeycmslc91rd7bqpo1_500_large
 
Nu är jag här igen! Då min energi inte är den bästa nu för tiden håller den här usla bloggen på att förfalla, gör kanske inte jättemycket med tanke på de få läsare som är kvar vid den här tiden. Men annars då? Bortsett från att jag drabbast av stressattacker typ (=krampar och kallsvettas lite då och då) så mår jag faktiskt otroligt bra. Har firat jul med min fina släkt, legat uppe på nätterna och snackat skit tillsammans med min underbara kusin och bara haft det sådär bra som man bara kan ha med människor man älskar och bryr sig om. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och tänkte beställa hem lite bilder som jag ska rama in. Ikväll kommer min fina på bilden ovan hem till mig som sovsällskap. Men mer har jag inte att skriva för tillfället, ska dra ut på en promenad nu (har inte lämnat huset på cirka fyra dagar så kanske är dags för lite frisk luft, hehe). Puss på er alla trogna läsare som håller er kvar trots att denna blogg minst sagt suger. PUSS, tycker om er! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0