Du är nog den som jag borde vara hos.

Hallihallå allihopa! Allt bra med er? Jag mår riktigt bra just nu faktiskt. Trivs med tillvaron osv. Umgås med personer som jag älskar och som älskar mig tillbaks. Igår blev det en tur på stan tillsammans med mami och papi. Införskaffade mig en blus som jag suktat efter ett tag nu och som igår hade 50% rabatt. Väldigt nöjd! Och imorgon är det äntligen dags för nyårsafton. Brukar tycka nyårsafton är otroligt överskattat men då mina planer för i år ser riktigt lovande ut är jag taggad till tusen. Ikväll ska jag bara ta det lungt och softa framför en film, och gå och lägga mig i tid så jag är pigg imorgon. Nu ska jag kolla på Gossip Girl med mamsen. Bjuder på en bild då jag, precis som nu, är lycklig. PUSS ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0