Artonde December Tvåtusentolv.

Skriver endast detta inlägg för att min kusin har tvingat mig, så förvänta er inte något jätteintressant inlägg inte! Vad har hänt sen sist då? Lite av allt möjligt faktiskt. Hängt med personer jag tycker om, gått i skolan och bara tagit det väldigt lugnt. Skulle inte vilja påstå att skolan är särskilt ansträngande nu såhär sista dagarna innan jul. Imorgon är det kortdag, slutar redan vid tolv, och då ska jag kila ner på stan tillsammans med lillebror för att införskaffa de sista julklapparna. Kanske blir en fika också eller någonting, vi får se! Nu ska jag fortsätta kolla på lite gamla bilder, lyssna på lars winnerbäck och bara mysa lite innan jag släcker lampan för att sova. PUSS. 
 
min fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0