we found love

 
 
 
Nu är jag hemma igen från Paris. Älskade Paris. Jag är kär. Jag är kär i husen, människorna, tunnelbanan, maten. OJ vilken bra liten resa detta har varit. Jag har varit med människor jag älskar, skrattat, gått (flera mil säkert), gråtit uppe i eiffeltornet, sett ett frieri i eiffeltornet och ätit massor utav mat. Ja, jag har haft det riktigt bra. Jag vill tillbaka, och jag ska tillbaka någon gång. Kanske förklarar resan lite bättre och med lite fler bilder någon annan dag. Det enda jag vill göra just nu är att packa upp, ta en dusch och sen krypa ner i soffan framför en film. Helt slut efter dagens tåg och flyg-resa. Puss allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0