jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv. jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Hejsan vänner! Gårdagen bjöd kanske inte på så jättebra uppdatering. Blev en sjukt känslosam kväll med enormt mycket tårar och ilska. Idag har dagen gått i vågor hela tiden. Har varit ledsen, glad, arg och besviken. Men tiden läker alla sår eller något i den stilen. Ikväll vankas filmkväll med min fina. Har laddat upp med marabou och kaffe. Kommer bli myspys! Och jag har sagt det förr men jag säger det igen, och denna gång menar jag verkligen det, jag har bestämt att stå helt utanför det som jag blir ledsen av! Och med det tackar jag för mig och återkommer nog igen imorgon. Pusshej
 

är så glad att jag har dig, min fina ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

bra agnes! Du har gjort allt du kan och förtjänar såååå mycket bättre! <3 pussar

Svar: älskar dig <3
Agnes Pettersson

2012-08-31 @ 20:13:46
URL: http://hejhannalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0