om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt

Mindre bra kväll idag. Bröt ihop totalt när jag inte förstod matten. Grät i cirkus en timme. Minsta lilla grej och jag började störtböla. Råkade skriva en femma istället för en tvåa och bröt ihop totalt. Är så himla stressad och nervös inför imorgon. Jag är inte redo. Grät över massa annat skit också. Skit som egentligen inte är värt att gråta över. Men nu har jag gråtit klart och ska hoppa in i duschen och duscha av mig ångesten över morgondagen sen ska jag kika lite på os sen blir det sängen. Imorgon kväll blir det mys med bästisarna, välbehövligt! Det blir ingen dag 9 idag tror jag, jag har ingen ork överhuvudtaget. Tack för mig. Hej
 
min finaste, som jag just nu saknar så enormt mycket ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0