I Will Always Be Your Soldier

min finaste gammelmormor,
som jag saknar väldigt mycket. 
 
Har precis dragit på mig en tröja och ett par jeans. Tog ca tjugo minuter att bestämma vilken tröja. Kommer nog dock byta minst en gång innan jag bestämmer mig. Klädbristen bara skriker. Idag är det freeedag och helg om cirka tre timmar. Har en bra känsla om den här helgen trots att jag måste ägna en hel del tid åt att plugga. Kvällens planer är lite oklara men det löser sig, lördagens planer blir att grilla med börjetjejerna, och söndagen kommer helt gå åt till att plugga. Men det blir nog bra. Idag efter skolan kilar jag ner på stan direkt så det blir nog kanske inte jättebra uppdatering idag. Men vi hörs, hare gött! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0