Tror du vi kan ropa efter nån med förstånd Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar

Goddagens allihopa! Ibland är jag bra konstig. Igår gick vi till halv fem men tyckte dagen ändå var helt ok. Idag gick jag till tio över tolv och tyckte dagen var sjukt jobbigt. Konstigt konstigt. Efter skolan traskade jag och inge ner på stan och jag köpte nya träningsbrallor och efter mycket om och men och en jävla massa klagomål traskade vi vidare till friskis och köttade försökte gymma lite. Eller jag ska inte prata för inge, men för mig gick det sämst. Kände mig sjukt omotiverad och otaggad. Men ska gymma igen imorgon så får väl hoppas det går bättre då! Nu ska jag ta lite mellis och sen hoppa in i duschen. Ikväll blir en pluggkväll. Ciaoo 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0