Tie me down with hollow eyes And you placed my daylight with your lies

Sitter just nu på mitt rum och funderar helt ärligt på att krypa ner i sängen. Jag somnade rätt sent igår så idag är jag hyfsat trött. Har varit och tjänat lite pengar genom att städa dagiset som är här i börje, och har även fått ett besked som jag väntat på otroligt länge och som jag blev lättad över att få. Jag klarade sommarskolan! Uppfyllde alla krav som krävdes för att gå ett E och går alltså ut sommarskolan med godkända betyg! Måste ärligt säga att jag faktiskt förtjänade detta. Så mycket tid av mitt lov som jag lagt ner på att plugga! Så otroligt skönt! Ikväll blir en skön hemmakväll. Har knappt varit hemma alls i veckan så det ska bli skönt att bara krypa ner i sängen och kolla på någon mysig film. Ska nog försöka somna hyfsat tidigt idag. Imorgon ska jag kanske åka och säga hejdå till maria en sista gång innan hon drar till kenya och sen ska jag hänga med hanna! Nu har jag inget mer att skriva, puss och ha en fin kväll. 
 
gammal ego. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0