The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.

Godmorgon! Vaknade vid halv åtta och var förvånansvärt pigg med tanke på att jag låg uppe ganska länge igår och kollade på moulin rouge (som för övrigt är den finaste filmen någonsin). Idag har varit en sån där skön morgon när man har all tid i världen. Hann till och med stryka en tröja som jag ville ha. Har käkat frukost, spelat tv-spel och bara tagit det jättelungt och haft det jättenice. Tänkte vara lite extra duktig och sätta mig lite med matten nu innan jag åker iväg men nej, så duktig ska vi inte vara. Idag efter skolan åker inte jag hem utan jag kilar ner på stan med marfre, och ska som jag sa igår kolla på jeans och present till abbe som fyller femton år imorgon! Herregud vad tiden går, för mig är han fortfarande en liten plutt trots att han är nästan ett huvud längre än mig. Nu ska jag ner och prata lite med mami. Hörs i eftermiddag/kväll. Puss 
 
marfre & jag. 
Konstigt hur bra vi två ser ut tillsammans, hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0