take a chance or you’ll never ever know

Goddagens mina kära! Idag släpade jag mig iväg till skolan. Känner mig mycket piggare än igår men jag är väl inte helt kry än. Men det kommer, det kommer! Väldigt chill dag idag borsett från en föreläsning som började halv tre och som tydligen var suuuuperviktig att gå på. Visade sig att den inte alls var särskilt viktig och att jag väntat i stan i ungefär två timmar helt i onödan. Men men. Nu är jag hemma och ska bara ta det jävligt chill ikväll, måste passa på lite nu innan skolan drar igång på riktigt med läxor och prov osv. Har väl inte jättemycket mer att skriva, så visar er istället vad som pryder min vägg just nu. Inte jättemysigt om ni frågar mig och jag vettefan hur jag ska få bort den?! Ciaooo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0