Someone has taken your heart Just to leave it alone

Blev en mysig fik-middag med familjen denna kväll. Te och mackor med massa gott pålägg. Så nu ligger jag här i min säng, mätt och belåten, med en skyjävla ångest inför skolan. Vill inte. Får ont i magen när jag tänker på kommande prov och uppsatser. Bra att jag är skoltrött redan innan skolan börjat. Men nej, jag ska inte klaga. Får ta och göra det bästa av situationen och tänka posetivt. Imorgon efter skolan ska jag förbi fyris, lämna tillbaka lite böcker och sånt som är från sommarskolan och hämta upp Towis. Får se vad vi hittar på men det blir nog bra vad vi än gör. Nu tänkte jag kolla på lite grejer på internet sen ska jag sova. Så jag säger väl godnatt då! Godnatt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0