Jag tog allting för givet, Det var något fel på mig. Jag måste varit någon annan Innan jag kände dig

Hade en riktigt bra kväll igår tillsammans med mina brudar. Kräftskiva, spel och massa prat. Kvällen avslutades med en cykeltur på grund av avstängda vägar och inställda bussar. Idag vaknade jag vid tolvtiden och tog min tvåhjulade vän och trampade hem. När jag kom hem ringde mami och bad mig och abbe att gå ut och plocka lite blåbär så det blev en liten promenade i skogen. Nu sitter jag här nyduschad och ska strax börja göra mig iordning för kvällen. Ikväll kommer nämligen underbara familjen lindgren hit och käkar middag. Ska bli SÅ kul! Alltid lika kul med dom! Nu ska jag gå och välja kläder och sånt. Men förvänta er ingen uppdatering ikväll ! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0