Jag skulle ge dig Allting du pekar på, Men bara när du inte hör Vågar jag säga så

bild på mig och maria idag.
 
Hängde som sagt med bästisarna efter skolan. Blev mat, prat och skratt. Blev en tur till skopunkten också där maria fick prova en massa fina och fula skor och jag och towe satt och kollade på. Sen stack maria och jag och towe var med om sjukt mycket dramatik på donken. Fick se en galen kvinna ge tre killar en redig utskällning på grund av några sparkar på en toalettdörr, blev kallade "jävla slynor" av några som var kanske tolv, tretton år (???). Efter det hann jag med en snabb sväng hem till towe och sen kom päronen och hämtade upp mig och vi åkte iväg och käkade kinamat. Skulle åkt tillbaks till towe sen men tyvärr blev det inte så och nu sitter jag här och dör av tristess och funderar på att gå och lägga mig bara för att göra något. Får se hur jag gör. TUR att jag har planer för imorgon, annars hade jag nog dött. Hemmakvällar är mysigt men inte vaaarje dag. Nu behöver jag lite mer fiiiesta. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0