Jag Letar Efter Nån, Som Säger Mitt På Ljusa Dan: "Jag Är Lycklig Med Dig".

Usch och fy och blä. Om Ca två timmar är det dags. Det avgörande provet. Det känns som jag sitter och väntar på min avrättning. Jag är så nervös att jag på riktigt har ont i magen. Men så länge jag tar det luuuuungt och försiiiktigt ska det väl kunna gå vägen. Hoppas jag. Det måste det göra. Så mycket tid som jag lagt ner på det här. Ikväll ska jag träffa towis och maria för en myskväll, sen imorgon biti blir det frankrike! Oj, så bra! Komma bort från allt i några dagar. Komma bort från uppsala framför allt. Ska bli väldigt skönt kan jag säga er. Men nu ska jag ner och äta frukost, eller försöka iallafall. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0