Jag har vakat många nätter, Förhandlat med mig själv, Jag har sagt "du borde lämna denna mannen nu ikväll"

Tjabatjenahallå! En fin och bra dag idag. Bortsett från att jag sett ut som ett miffo så har det varit en bra dag. Gick bara till tjugo över två och hade en rolig idrottslektion med badminton och pingis. Efter skolan blev det en liten fika med inge och sen en liten fika med towe. Planerade lite inför morgondagen då jag och brudarna ska styra lite kräftskiva. En svensk och väldigt, enligt mig, töntig, tradition. Men mysigt ändå, trots att jag inte äter kräftor. Idag har jag varit duktig och städat båda toaletterna här hemma, la ner lite extra tid på det så nu är det superfint där! Resten av kvällen ska jag bara sega, går nog och lägger mig tidigt idag. Harebraheeej
 


gammal bild från en turkietresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0