if tomorrow comes I wanna waste my love on you like a pearl merchant

Hejsan kära läsare, ber om ursäkt för dålig uppdatering dom senaste dagarna! Sen sist har dagarna bestått av (mycket) fika, övernattningar, film, underbara vänner, mat, dans och skratt. Mina vänner gör mig så lycklig. Har hängt med Michelle hela kvällen idag och vi har snackat skit, kollat på film och gjort massa "vi"-saker. Hon åkte typ hem precis och jag hade tänkt fixa lite inför morgondagen och sen gå och lägga mig. Kan inte lova er att morgondagens uppdatering blir den bästa då jag knappt kommer vara hemma, men kanske slänger in ett morgon-inlägg. Bjuder på några bilder från en myskväll med mina brudar så länge! Puss♥
 
 
bilderna är lånade ifrån fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0