If she was away, You could do anything. You learn how to fly, Even if you don’t try

Gårdagens uppdatering fick bli som den blev. Blogglusten har sjunkigt lite på sistonde men ett inlägg om dagen blir det iallafall. Minst. Gårdagen blev iallafall en dag bestående av vänner. Först hängde jag med hanna, sen hängde jag med lisa, sara och ingrid. Riktigt mysig kväll! Idag hade Lisa och jag tänkt vara duktiga och kila ner till friskis och kötta lite på gymmet men eftersom dom tydligen hade stängt pga någon utbildning så blev det en lunch på cupido istället. Köttningen får vänta till imorgon istället. Nu har jag precis kommit hem efter att ha kollat på abbes fotbollsmatch. Ikväll ska jag bara hänga hemma. Är väl egentligen inte jättepepp på att ägna sista fria kvällen åt det men sånt är livet ibland och när man bor på landet så har man inte jättemånga val om  man säger så. Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det käk. Ska nog gå och lägga mig hyfsat i tid idag. Pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0