I know that things are broken, I know there's too many words left unsaid

tårta extra allt.
 
Har kännt mig lite sådär halv-vuxen idag då jag först åkte iväg för att jobba och sen var tvungen att ringa ett ärende. Omg liksom. Nu sitter jag här med matten och försöker räkna, har dock gett upp lite halvt då jag redan känner mig alldeles för trött och okoncentrerad. Blir nog sängen och film istället. Imorgon efter skolan blir det först lunch med bästisarna sen får vi se vad som händer. Men om jag inte skriver något mer idag så säger vi godnatt och så hörs vi imorgon, och då blir det dag 7 - hur jag var när jag var lite. Det blir spääännande vaaaa? Puss och hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0