för det fanns någonting annat, och vissa hade varit där

Godkväll allihopa! Gårdagen var jättemysig och bestod av mycket skratt, prat och god mat. Gick och la mig någon gång efter ett och somnade som en stock. Idag har hela dagen gått åt till att kolla på fotboll. Fotbollens dag här ute i börje och jag har sett allt från små nybörjare till herrserien. Riktigt roligt faktiskt, dock var det jävla kallt! Nu har jag krypit ner i soffan och ska kika på hunger games, lite välbehövlig ensamtid. Tänkte ta och koka mig själv lite te också. Bra avslut på en bra helg. Imorgon är det måndag och ny vecka. Ska äntligen ta tummen ur röven och dra mig till friskis efter skolan! Men nu börjar filmen. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0