Dag 5. Dåliga vanor jag har

En dålig vana som jag har haft, men som jag faktiskt börjat dra ner på sjukt mycket är hur mycket jag plattar mitt hår. Jag plattar och plattar, och sliter och drar i det som sjutton. Men sen sist jag var och klippte mig (vilket var ca två veckor sen) så har jag bara plattat mitt hår två gånger. Det är otroligt bra för att vara tjejen som plattar det varje dag, ibland två-tre gånger om dagen. Haha. Och eftersom det sliter så sjuukt mycket på mitt hår så antar jag att det är en dålig vana. En annan dålig vana är att jag småäter. SOM FAN. En gång var jag så sugen på något sött att jag tog en bit blockchoklad och smällde i mig. Och för er som inte vet så är blockcholklad något man har i bakning och är inte till för att ätas som den är. Den är inte god kan jag bara understrycka. Det var två av mina dåliga vanor, nu är hälften av alla dagar skrivna och publicerade. Hälften kvar! Imorgon blir det dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0