brukar glida runt, hänga runt, låna pengar

Hello allihopa! Uppdateringen har kanske inte varit den bästa de senaste dagarna men jag har prioriterat annat. T ex att umgås med mina vänner, och speciellt Maria som åker till Kenya och stannar där i tio månader imorgon. Igår träffades jag, Ingrid, Sara och Lisa hemma hos Sara för att sätta ihop ett fotoalbum till Maria fullt med bilder från vårat år tillsammans. Rätt sjukt att jag bara kännt dom i ett år när det känns som att dom alltid funnits vid min sida!  Vid sjutiden träffades hela gänget hemma hos Towe för att ha en liten hejdå-middag för Maria. Kvällen blev så otroligt känslosam och det var svårt att hålla tårarna tillbaka kan jag säga. Towe hade gjort en jättefin liten film till Maria och Sara hade skrivit ett brev. Tror inte det var någon som klarade av att hålla tårarna tillbaka igår. Blev jättejobbigt när jag skulle åka och säga hejdå till Maria. Sista kramen av henne på ungefär fyra månader (hon kommer hem till jul). Jättejobbigt var det! Men kvällen fick trots allt ett bra avslut och nu har jag typ precis kommit hem. Och självklart bestämde sig himlen för att öppna sig precis när jag klev av bussen. Så på promenaden som tar ungefär två minuter blev jag verkligen dygnsur. Haha! Såg ut som en blöt hund! Nu ska jag plocka undan lite på rummet och om ett tag kommer Michelle hit. Ha en fin dag allihopa! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0